HARI RAYA AIDIL FITRI 2008

Gambar ni 1st arie raya aidilfitri 2008..n it's 1st time ktorg amik gmbr 1 basic family =2..
tu yg excited smacam jew ble tgk gmbr nie..frankly speaking, sblm ni ktorg xpenah amik gmbar =2 cam ni..bkn xnak,tp ble da rancang2, ada jew halangan nyer..huhuhu
ok, bcakap pasal gambo ni..sperti mn yg korg taw..aku anak sulong dr 4 org adik bradik..Then, adik lelaki aku..afiq..umo 18 thun..then, bwh dia ada 2 org adik pompuan..nadiah n nadhirah..
sorg form 1 n standard 5..
so,yg tepi skali blah kiri tu -aku
dua dari kiri [sblah aku] - Afiq
tiga dr kiri [sblh afiq] - my dad..muka cam garang jew ayah..? hehehe
sblah ayah [tiga dari kanan] - my mom..steady maintain gitu.. hehehe
dua dari kanan [sblah mak] -lil sista..nadiah..that waz form 1 tu..
last but not least, yg tepi skali dr kanan barisan tu..-my lil222 sista..nadhirah..
n..for your information gak, ni 1st time ktorang wat n pakai baju sedondon cam boria satu keluarga ni..mmg ditempah khas..except baju mlayu la kan..hehehe..bju mlayu tu pun carik last min tyme aku blik cuti raya aritu..huhuhu..utk kaum2 pompuan lak, ktorg carik tudung yg = gak..hehehe..RM100 = 4 pasang..mn nak dapat? hahahah
k la..pape pun..smoga kalian bbahagia di hari saki baki raya ni ek..
mn yg tak bahgia tu, wat2 la bahagia..heheheh

No comments: