haiyoo...

rs nyer da lme aku xpost pape..around 1 week..huhu..windu la plak kat blog aku yg 1 nie..nak kte bz,bz ke? uppppss..maybe..bz ngan waktu2 mguruskan hari2 konvoku..ceh22..huhu..minggu ni da start working as usual..tp yang len nyer,aku da rotate sampai ke lab cyto-histopathology..quite ok la kat lab nie..byk benda yang aku blh blaja..staff nyer 2 org..tmasuk aku,3 -kak yam n sobriey..

huhu..cte pasal experient aku tyme konvo ari2..it's not so bad..ok-ok la..ada mcm2 rs..suka-gembira-perit-penat-panas-letih-klam kabot-tcari2..mn tak nyer..suka n gembira bler jumpe xclassmate yg da lme tak hangout bsame..perit dan penat bler dia hold ktorg bramai2 sblum, ms n sesudah msuk DSB..kn tunggu berejam2 br leh nek pentas yg tak sampai 1 minit..wakaka..dgn heel yg x sampai 1" ..hehehe..azab jgk la rs nyer..pastu, tyme kua dewan..da nampak mak pegang bunga beso..waaaahhh..terharu..~(sbnar nyer dari umah lagi da mwajibkan sume org yg dtg event ni bawak bunga~ngeeehehehe..tak leh nak kte pe la kan,anak ksayangan)...tp syg nyer tyme nampak bunga tu,aku da tak nampak lgk kawan2 yg nak tangkap gambo bsama..bak kte shah,mesti la sume org sibok ngan family,takpun dorg tgh makan..huhuhu..sedey nyer..

tapi plg tak bez nyer tyme aku tgk balik gambo2 yg aku da amik tyme tu..penin tul la..ciput jew rupe2 nyer..ingatkan da berbilion2..rupa2nye bbelas2 je kot..haiyooo..apada..gambo atas pentas aku tak tgk lagi camne keadaan nyer..almaklumla aku soh dia post kat rawang..after 1 week kot br bende tu nak sampai..so,balik umah tyme ry ajie nanti br blh tgk la..~(tu pun klu dapat tket balik la kan..huahuahua..)

pastu,smalam nak dijadikan cte,ada seko anak tikus masuk umah ktorg tepat kul 6.35pg..haiyooo..nasib bek la aku da sudah solat..kaco tul la..ktorg pon ape lg,mjerit2 la..sampai blik keja smalam,jiran sblh umah aku dok tanyer la.."nape korg jerit2 pg td?" ~wakakaka..lawak..tp,mmber aku ckp,kalo tikus masuk umah,umah kte kotor..btul ke? aku tak spendapat pun camtu..aku rs, klu dia nak msk,dia msuk la..mayb umah ktorg byk makanan kot? kan? mana kte nak taw..huhuhu..~i juz thinking +ve way..hehehe

ok..pape pun,bak kte nabil si Raja Lawak 2 tu..lu pk la snirik!!!
heheeh...chan chin chow..
Assalamualaikum wbt

No comments: