Aku sangat22 rindu dia..

yup..thats i'm suffer now..aku sangat windu dia..smalam aku tpon dia,dia x chat..sore nye sayu2 ksakitan,x mcm sore yg slalu..ni mnambahkan lg perit di ati aku..dia muntah2,penin2,x lalu nak makan..huhu..sedey nye dgr..rs cam nak nangis jew..(TT)

da lame x jumpe dia..nak dkt 3 bln.ape la cte agak nyer..kurus ke dia, mkin berisi ke dia..huhu..yg penting, aku sgt2 sayang n rindu dia..Allah saje yg tahu..huhu..

Da sminggu parents teah dtg umah ktorg..tgk mak teah, tringat mak aku..dia brada nun jauh di rawang..rindu dgn pelukkan dia,rindu nak gelak sme2,rindu nak kongsi rahsia n crita sme2 dgn dia..rindu semua2nye ttg dia..

mak...
dkesempatan yg ada nie, anakmu yg bernama Nordiyana Ishak, mintak maaf byk2 dr ujung rmbut hngga ujung kaki sejak saya hidup di dunia ni sy dah byk mnyusahkan mak..buat byk kesalahan n ksilapan..mak dah byk bkorban utk kami adik-bradik..sy sgt mhargai nyer..saya sangat sayang emak..syg sgt22~~~

deeply sadly..
~d.i.y.ana~

2 comments:

NanaDiyana said...

calm down la babe..

missdicup said...

hahaha..aku homesick maaa...
da lme gler x blik umah..
aku windu kat sume org esp mak aku..warrrggghhhh...(TT)