ape nak kata...?

huhuhu..
lately byk btul probs mlanda aku
xtaw la smada btul2 prob
@pon sume benda pon aku anggap prob..
ms g induksi aritu pon tiap2 ptg aku telan panadol 2 bijik
xtaw la nak kte apa..?
nak cakap aku penat,bkn nye aku watpe pon
nak kte aku tensen coz jem,teah yg drive keta..
byangkan klu da ari2 telan 2 bijik panadol,
dan slama sminggu..2bijik x 5hari
da brape tuh..abes la kidney2 aku..haha
abes tu,ape lg yg aku bleh wat?
tu je la cara yg leh mleburkan sakit pale aku ni
eventhough aku taw ksan2 smpingan nye..wahaha

pastu..aritu aku sakit prut plak..
da sakit2 prut tu, ntah mcm mn ntah
blh terhatuk plak kat sinki dlm bilik air aku
ape lg..bengkak r dahi aku..
trasa sakit smpi skunk woo..
haha..aku yg careless..clumsy!
camne la blh thantuk dlm bilik air tu?
padahal tu la bilik air yg aku guna ari2..
adoyai..apada aku..

sblum tu plak..
aku nak bayar bil elektrik kat bank sblh2 lab aku ni..
ntah camne ntah
blh plak nset aku tjatuh kat jalan tar
adoyai..ape lg..
abes la bertanda lekuk nset tu
pas2 dan2 je ada lecturer ms kat induksi tpon
mcm ada hal pnting..
tp nak wat camne..
tpon aku mgalami msalah mental n fizikal
cam tuan dia jugak..haha
org call tp xdgr aku ckp ape..
nset tu agak br,tp da jadik mcm lme da..
slalu jatuh je..sian dia..huh!
silap aku gak..
aku yg careless..

next week aku ada exam induksi
ari khamis 28 Mei 2009
koi 9.00pg smpi 12.30tghari
ada soklan objektif n esei..
huhuhu..soklan dia mmg mcabar minda
ye la..benda2 yg xpenah aku amik taw pon sblum ni
skunk amik ko..
siap kn amik exam lg..wahaha
padan muka..
dasar2 kerajaan?
sistem pengurusan tu? pentadbiran ni? organisasi?
akta badan berkanun?
nilai etika perkhidmatan awam?
latar belakang msyarakt malaysia?
sistem fail? meja..? kena ada ek?
perintah2 am?
huhu..ponin2..
xpe nordiyana ishak...
chaiyok2!!!
aja2 fighting!!
maju, maju, maju trus khadapan!!
jgn patah balik!!
aku taw ko bleh buat!

so,disini..
aku nak mintak sume kwn2 doakan aku
hopefully aku pass la exam tu
aku kn bc sket2 dr skunk

mggu depan plak..
adalah masa utk brubah ke arah yg lbh +ve
masa utk menaikkan smangat..
xde lg lgu jiwang2 yg sedey2 utk didengari..haha
kn letak kat dlm pale otak:
no more tears to cry,
bygone let it be bygone..
aku kena pk utk majukan diri snirik..
kn tambah harta berbilion lagi..hahaha
bia blh cpt kaya..
pas2 bley g shopping..watching muvie..
hahaha..poyo je aku..
dan smoga angin ngok ngek aku ni cpt blalu
da x larat da nak layan..hehehe

pada kawan2 yg bg moral support kat aku..
aku ucapkan berjuta2 trima kasih kat korg..
tanpa korg,aku tak taw la mcm mn nak bgn..
n aku realize..
rp2nye ramai yg syg kat aku..hehe
thanks korg..
jasa baik korg aku xkan lupakan..
aku sayang korg jugak...
muahahaha..

ok..da xtaw nak kata apa dah..hehe
chow!

yg menaip dr mata hati~~
nordiyana ishak
+++lol+++

No comments: