Friendship day




Dah bertahun sebenarnya aku dengar 1 Ogos ni dikatakan hari kawankapal. Tapi aku tak tahu betul ke tidak. Sebab bagi aku hari-hari pun hari kawan sedunia. Tanpa kawan, tak hiduplah aku. Tanpa kawan mati kutulah aku. Tanpa kawan hidup tidak segembira sekarang.

Kenapa tanpa kawan, tidak hiduplah aku?
Emak juga aku anggap sebagai kawan. Malah dialah sahabat sejati yang pernah aku ada dalam dunia ni. Sederhaka, sesetan, sedegil dan senakal mana pun aku, dia tetap dengar rintihan hati kawan dia ni. Dialah sahabat yang paling memahami. Aku sangaaat sayang dia.

Hari ni, aku nak wish kat semua kawan yang pernah aku kenal, tak kesahlah sapa nama kau, sahabat, kawang, rakan taulan, member atau apa-apa pun, tak kesah la dari umur mana pun aku kenal kau, terima kasih coz dah jadikan aku macam aku yang sekarang ni. Tanpa korang semua, sapelah aku. Aku nak mintak maaf kalau aku ada buat salah dan silap.

Untuk semua kawang-kawang
+ Tadika Anakku Sayang Taman Cahaya
+ Sekolah Kebangsaan Taman Nirwana, Ampang (SKTN)
+ Sekolah Agama Al-Watan Kampung Pandan / Sekolah Agama Lorong L-5
+ Sekolah Menengah Kebangsaan Batu Kikir (SMKBK) + hostel
+ UiTM Kuala Pilah
+ UiTM Jalan Othman, Petaling Jaya
+ Sekolah Memandu P. Samy
+ Institut Perubatan dan Pergigian Termaju (IPPT) Kepala Batas
aku windu korang sume..klu la boleh aku undur masa~~*

xlupa jugak buat kawan-kawan kat skolah2 Antarabangsa yang x btauliah:
+ mukabuku
+ kawan-ster
+ blogspot

++ kakinota ++
Dan dikala aku tulis entry ini, Si Fateha sedang berjalan-jalan mencuci mata di Queensbay bersama budak-budak junior dan aku diperlukan untuk berkerja lebih masa. Cisssss*

3 Action comment:

hey kawan. lagu dalam blog anda macam seram jekr.cuak..

well...hepi frenship day yerk. lagi satu. ramai budak itam dapat dilihat pada tangan tu.

haha


A friend is like a flower,
a rose to be exact,
Or maybe like a brand new gate
that never comes unlatched.
A friend is like an owl,
both beautiful and wise.
Or perhaps a friend is like a ghost,
whose spirit never dies.
A friend is like a heart that goes
strong until the end.
Where would we be in this world
if we didn't have a friend. - By Emma Guest


apsal cuak? ada wat salah ke..?
slalu org cuak2 nih takot kantoi jerk..kahhh3~*

budak itam hati yang manis.
haha jugak~~*


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback