siaran tergendala.

otak tak kacau~
hati tak serabut~
jiwa relax~

just nak bagitahu blog ni akan tergendala seketika.
aku akan tiba di Kelantan pada pukul 2.00 atau 3.00 petang esok.
bukan pergi saja-saja.
untuk mencari jodoh. bukan juga.
Aku diberi elaun ke sana untuk ber-attachment katanya.
untuk belajar sesuatu yang baru.
Doakan supaya ditetapkan hati aku untuk belajar.
belajar benda yang betul-betul untuk dipelajari.
bukan untuk melihat gewe2 ensem di sana. bukan.
bukan juga untuk belajar membeli-belah secara berlebihan. bukan.
tetapkan hati~
tetapkan hati~

di saat aku nak bergerak ke Kelantan,ingin ku nyatakan.
budak kecik milik aku hilang.
haduishhh~
bukan toyol.
ini benda penting.
ada macam2 maklumat.
sulit, peribadi, kerja, family, semua ada.
walaupun benda tu kecik, tapi amat berharga.
kenapa dia hilang di saat aku nak bergerak ke Kelantan.
kenapa dan mengapa~
siapa yang mahu sabotaj, sila pulangkan segera.
siapa yang baik hati terlihat atau terjumpa, sila pulangkan juga.
pendek kata, pulangkan bALIKKKKK pendrive aku!!!!
walaupun harga dia dah turun, tapi sila pulangkan juga.
pulangkan.
pulangkan.
pulangkan.
tolonglah pulangkan.
tiba-tiba kau buat aku :
jiwa resah, otak kacau, jiwa serabut.
woishhh, roishhh,hoishhhow, loiuishh~
ombak manyak2. ombak~

6 Action comment:

Biol dah...yes!


selamat pulang..
hati2 ye..


bnyk doa.
insyaallah.

hehe.
nice;))


Salam! Greetings to you on the occasion of Independence Day 31-8-2009.
Http://unitedoneworld.blogspot.com


selamat ber'attachment' la kat klate nun...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback