selamat datang 2010

Da agak lama aku x update blog ni..kalau nak buat statistik balik, lebih kurang 2 bulan dahulu.Tiba2 harini terasa macam terlebih rajin. Dan terasa macam perlu dan harus buat senaman reganggan jari2, biar mereka lebih halus dan mulus.. ;)   Jawapan sebenarnya : aku boring (TT)

mmm..sempena bulan baru, tahun baru ni, aku nak jerit kuat2 : Selamat datang Tahun 2010 dalam dirikuuuu~ So, sempena bulan baik, hari baik ni..aku nak memperkenalkan pelakon2 yg aku lantik sendiri untuk hadir menemani hidup aku pada tahun ni dan tahun2 akan datang..
ekeke..--> ayat jiwang karat..ntah mana aku blaja pon aku x tahu~

So..yang pertama : Cik Tedd

Cik Tedd : teman sblm, tgh, slps tido ;)


Yang kedua : Afredd


Ketiga : Said



Keempat : Mini Popper



Kelima : Senin


Keenam : Orange

Orange : teman melepaskan sgala keluhan.. ;)

hahaha..ok..?
chow dlu~

No comments: