setiap yang hidup pasti akan pergi jua

Rabu minggu lepas aku dapat berita tak sedap. Pagi-pagi mak dah telefon. Aku naik heran. Bila aku tekan butang hijau, suara sedih-sedih mak kedengaran. Lagi aku heran kecipanan. Mak cakap Makcik Kila dah takde. Aku terkedu tak tahu nak cakap apa. Rasanya semalam baru borak-borak dengan mak pasal arwah.

Aku boleh dikatakan rapatlah jugak dengan arwah. Selalu time aku takde duit time belajar dulu pastu nak lepak rumah arwah, arwahlah yang support aku. Masa mula-mula aku nak tengok bandar Johor dulu pun, aku lepak rumah arwah. Masa aku cipta zaman jahiliyah dulu pun, lepak rumah arwah jugak. Pendek kata, yang berkaitan Johor, semua arwahlah. Yang sedihnya, masa arwah pergi aku pulak yang tak dapat nak tengok arwah buat kali terakhir. Dengan alasan jauh.(╥_╥) Dan lagi, yang paling aku takut, aku tak ingat yang dia dah takde. Pastu terus turun Johor nak lepak rumah arwah.huhuhu..ಠ_ಠ

Ya Allah, berilah kekuatan kepadaku untuk mengharungi hari-hari yang mendatang. Ya Allah, Semoga rohnya dicucuri rahmatMu dan ditempatkan dikalangan roh orang-orang yang beriman..Amin..

Al-fatihah~


3 Action comment:

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....


dicup....lama x updte blog...alaaahhh...xleh baca dah..uhhuhuhuhu


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback