TOT Part 3 (Tarik tali)

Kali ni aku nak bercerita tentang tarik tali. Seperti yang korang semua tahu sebelum ni, aku ada banyak lebihan lemak. Aku fikir ini faktor utama mereka memilih aku menjadi peserta bidan terjun tarik tali. Aku katakan bidan terjun adalah bukan kerana aku terpaksa menyambut kelahiran bayi sesiapa. Bukan. Tapi ia adalah kerana memang dari awalnya aku tak pasang niat langsung nak memegang tali yang sama besar dengan tangan aku tu. Nasib baik aku menjadi ahli simpanan saja. Tukang sorak tanpa gaji di tepi mereka yang lain.


Perlawanan yang pertama, kumpulan kami menang dengan mudah. Aku kira kami sudah masuk suku akhir. Perlawanan disambung kesebelah petang dan kami bertemu dengan desasiswa Aman Damai. Pengamatan aku, dari segi kekurusan badan pihak lawan, kami boleh menang dengan jayanya untuk sekali lagi. Tapi tekaan aku salah sama sekali. Nasib baik ni bukan peperiksaan. Mungkin juga kerana terlebih konfiden, kumpulan kami kalah. Pihak lawan makan akar kayu cap apa aku pun tak tahu. Kekuatan mereka sungguh luar biasa. Atau mungkin mereka mengupah Jin Ali Cafe yang warna hijau tu, siapa pun tak tahu.





sekian sahaja dari bilik berita..ehehehe 

1 Action comment:

cuba lagi lain kali. hehe


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback