Aktiviti kecut perut Part 3 (Photoshoot)

Perut yang hari tu kecut dah pun buncit semula. Tunggu Alang punyalah lama sampai jadi cacing kepanasan pun sudah. Sekarang cerita pasal photoshoot pulak. Pertama sekali, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua penembak-penembak tepat pada hari Ahad hari tu. Termasuklah Abang Izan, Abang Amir, Alang, Kak Farah dan Naem. Terima kasih semua kerana bagi tunjuk ajarku sifu dan pengalaman pertama jadi model photoshoot. (ayat dah macam artis menang anugerah la pulak ni..hahaha).

Apa-apa pun, gambar lebih menceritakan segalanya. Oleh itu, jom kita scrool ke bawah :

ni gambar krew-krew yang terlibat masa outing hari tu



Ni gambar-gambar yang telah di edit oleh pendesign :
(tapi aku tambah watermark blog sendiri..ngeh ngeh ngeh)








Bukan aku seorang saja yang jadi model ye...
Si comel cantik Linda lebih bagus jadi model  :)

Ni model tambahan untuk hari tu..
nak signnnnnnnn..hahaha

Ni pulak gambar-gambar dibelakang takbir :







Ni pulak gambar-gambar sebelum "bertukar" :
kami dalam kereta Alang.
(sila jangan pandang baju biru di belakang tu.Aku yang sumbat kat situ.keh keh keh)

Aku, baju persalinan dan jaring bakar ikan.


Aku dan seliper jamban.

errrrrkk...?

Last sekali...
nak ucapkan terima kasih tak terhingga kepada Siti Hajar Aswad kerana sudi temankan aku.
ni Si Hajar Aswad dan reflector-nya. (kerja baru Hajar..hahaha)

kredit perlu diberikan RM100 kepada penembak-penembak dan pendesign-pendesign gambar.
kerana mereka, aku dapat curik semua gambar-gambar ni  :)
8 Action comment:

ehem...
nak signnnn!!!
ngeh2x...

udah2x ler ucap trime kaseh,kembang dah ati nie..
;p

p/s: najwan ckp video bwh 2 xbest..
(sy xbersalah!!!!lariii!!)


video..? apakah?


thnx :)folo u back
xtiviti yg menarek :)


salam ziarah..first time ziarah nie.. salam kenal ye..amy just follow ur blog..pasni bole ziarah lagi..klu ada masa jemput la berkunjung ke blog amy ye...


wah,bestnya dapat jadi model...=)
thanks for visiting my blog ye.


tu la...bestnyee dpt jd model.......ihihhihi


This comment has been removed by a blog administrator.

seronak nya jadi model ..
hehehhee ..
b4 model mcm2 alasan ..
mak mertua tak bagi lah ..
si abg tak kasi lah ..
nenek kebayan marah lah ..
apa lah ..
tu lah ...
hahahahaha ...
apa merapu lah nie ...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback