sararisa-craft giveaway (sticky mode)

Hari ini aku mengular di tempat kerja. Semalam pun sama. Kelmarin dulu pun. Bos, sila tolong jangan potong gaji saya. Saya tak bersalah. Dalam pada aku mengular-ngular depan pc ni, aku tersesat kat blog cik Sara

Tengok punya tengok. Baca punya baca. Telek punya telek. Macam best je kan kalau dapat hadiah free ni. Lagi-lagi kalau dapat framed quilling pattern tu..hoiii..boleh letak gambar boipren, cik PU..hahaha..(mesti cik PU tersengih-sengih baca entry ni).haish..Kalau tudung bawal tu,aku tak harap sangat.sebab koleksi tudung aku pun dah tak muat almari.(ceh..padahal tak pun..hahaha).Ohh..lupa pulak nak cerita..cik Sara ni nk buat giveaway.

Ok..pada engkorang-engkorang yang rasa-rasa nak join jugak macam aku ni, engkorang semua silalah pergi sendiri ke blog yang aku bagitahu tadi. Tapi sila minta hadiah lain, jangan sama dengan aku, ok?

Antara hadiah-hadiah yang korang boleh mimpi dapat:


+ 1 helai tudung bawal korea
+ 1 pek DIY felt (card holder)
+ 1 pc felt hp strap
+ fridge magnet - london
+ 12pc novelty button
+ 20pc button
+ 6pc crystall heart shape
+ 4pc crochet flower
+ 20pc pearl flatback heart
+ 3pc emblishment flower

*(1 framed quilling pattern)- telah ku padamkan dari senarai..hahaha

Giveaway yang dibuat oleh Cik Sara ni dengar-dengarnya sempena besday dia. Yang keberapa aku tak pulak tahu. Apa-apa pun aku doakan dia bahagia hendakNya bersama orang-orang yang tersayang.

Tapi, sebelum korang nak dapat hadiah free, mesti ada syarat-syarat yang ditetapkan. Oleh itu, syarat-syarat yang dikenakan adalah :

1) Add blog sararisa-craft ke dlm blog list korang dan jadilah follower (sudah!)
2) Copy gambar diatas,buat entri khas dan letak link blog sararisa-craft (beres!)
3) Tinggalkan link korang dan jejak korang di ruangan komen entry ini sahaja. (siap!)

Benda-benda alah ni engkorang kena hantar kat dia sebelum 18 May 2010 pada tepat jam 8 mlm. Kalau tidak, melepaslah engkorang..hahaha  *gelak berdekah2*


2 comments:

:: aJa :: said...

sejak bla kahhhhhh...
k dic merayau kat blog2x mcm2x nie..
hobi bru ek???
;p

i nk felt+button semua 2 bley x?
klu u menang bnda 2..
kasi kt i..
jgn buang...
;p

missdicup said...

hahaha..hampeh.
ingat aku maskulin ke? haha

ok hajar..pape nanti i roger u k..kehkehkeh