Paul Octopus

mula mula dia ramal juara Piala Dunia 2010.














Aku tak kisah je..
tapi bila dah masuk bab german german ni, ni yang aku sensitip sikit ni. haisssh!















tapi kalau dengan Malaysia, aku tak kisah je..
sebab aku lebih sayangkan negara tumpahnya darahku kan..
(aku pun ada jiwa patriotik jugak!)















pastu dia pandai pandai je nak ramal Piala Malaysia pulak..
setahu aku, sotong kurita ni tinggal kat german. bila kala pulak dia sampai Malaysia?















lepas tu..
baru baru ni dia ramal ni pulak..


















aduhai...patutlah ramai nak buat sambal sotong dengan sotong celup tepung..
suka suka dia je.
jangan percaya weh..boleh khurafat!
ramal2 masa depan kan bukan kerja haiwan dan manusia..apadaa
Astaghfirullahallazim~


2 Action comment:

spainn......go....go...goo


piala dunia 2010 dah habis. harap maklum :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback