konsultan rumahtangga

sejak sebulan dua kebelakangan ni,
aku macam dah dilantik jadi konsultan rumahtangga orang pulak.
aku ni macam orang yang dah kawin kawin ada anak anak.
sekejap orang telefon sana, sekejap orang telefon sini.
mengadu masalah itu, mengadu masalah ini.
dorang tak tahu ke yang aku ni pun merapu je lebih?
manalah aku tahu hal hal rumahtangga ni..kawin pun tak lagi..haiiish!


kalau takat pakwe pakwe je yang telepon, tak pe lagi.aku tak kisah.
ni ada tu yang dah kawin anak sorang pun telepon jugak.
sorry ye..bapak bapak orang i tak layan..
aku pun ada taste jugak..keh keh keh

ok..laki orang..aku tak layan..settle!
yang lagi satu ni..tunang orang..
yang ni...sapa nak jawab?
siap nak putus tunang bagai.
pastu ajak aku tunang dengan dia, kahwin dengan dia..
hohoho..tolonglah....jangan!  mak tak rela nyah.
aku bukan manusia jenis yang gembira tengok kehancuran orang lain..ok!
kalau nak carik orang macam tu, carik orang lain.
itu bukan aku..

dalam kes kes aku ni, dalam banyak banyak orang,
cik pu lah yang paling akan sesak nafas dan pening kepala sekali.
kejap orang tu telepon. kejap orang ni telepon..
tapi..dia tetap cool dan cuma cakap kat aku satu ni je.
"saya percaya kamu. kamu dah besar, pandai pk mana yang baik mana yang buruk".

ayat dia tu dah mengalahkan mak mak orang pulak..hahaha.



5 Action comment:

baguslah tu, jgn u yg 'ter' sambar org tu sudah..keh keh


janganlah..tak rela i!

hahaha


hoho..sgt bg cik pu kerna mempercayai kamu..adakah cik pu xtakut kamu kne culik dgn ak??kih3..siapakah tunang org yg gatal sgt tu?biar ak ketuk pale otak die..


hehe..jangan ketuk2 org bulan puasa ni..tak baik..
kita ketuk lepas raya..heh heh heh


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback