Malam Berinai cousin - Ekin & Bakri

Classification : ,
kan semalam semalam semalam aku ada cakap nak tengok orang kawen kan. CERITA INI

Ni sebahagian hasil tangkapan pemburuan aku tempoh hari..

Gambar tak cantik, mintak maaf.

Aku penembak amatur yang tak dibayar gaji.  heh heh heh!

semoga berbahagia engkorang! cepat cepat sikit bagi anak buah kat aku..haha


pelamin + hantaran

pakej : pelamin + hantaran + fotografer profesional..  eh, betul ke aku eja ni?

zoom in hantaran

sepupu + anak buah

sepupu sepapat


anak anak jin di malam berinai..sapa la yang ajar tu...?   heh heh heh

dari sudut yang berlainan - tangga kejayaan!






nak tengok lagi?

ok.

kalau kerajinan bertambah lagi, aku upload picture makan nasik ambang dengan persandingan pulak.


1 Action comment:

ooo...baju pengantin pompuan tu adalah sgt lawa...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback