off jumaat & ahad

lupa nak bagitahu hari tu.
aku amik off jumaat & sabtu.

sebab utama?   oooh..banyak..
antaranya :

1. nak regain energy yang hilang minggu lepas - shopping sampai lebam tu.
2. tiba tiba aku terasa macam malas nak pergi kerja. muehehe..
3. sekali sekali nak rasa jugak gaya hidup suri rumah sepenuh masa macamana kan..
4. nak simpan tenaga nak shopping kat penang pulak - hari sabtu lepas.
5. off & cuti aku ada melambak lambak lagi. sapa nak beli? angkat tangan!
6. nak bagi officemate & bos rindu kat aku - alasan terbaik!
7. nak kena buat preparation mental & fizikal untuk surprise bessday party cik pu.
8. kena pergi beli hadiah cik pu sorang sorang - time ni dia kata aku tido! hahaha!
9. nak kena masak kek bessday cik pu..haisssh!  1st time ni.
(nanti aku cerita dalam entry lain. cara cara nak buat kek carrot cheese dengan penuh kasih sayang..hahaha!)
10. nak amik feeling mood raya.


ok tak alasan aku?
10 dah cukup la tu kan..nak lagi?


pk sendiri!

No comments: