penyebok oh penyebok

grrrrrrr..geram geram geram http://www.smileycodes.info
Nasib baik kerajaan dah tetapkan bagi sesiapa yang membunuh, hukuman gantung akan dikenakan...Kalau tak..dah lama dah masuk surat khabar ada satu mayat lelaki kat depan lab aku ni..haissh! geram!

cerita dia macam ni.

Untuk pengetahuan semua, minggu ni ada sekumpulan student mrsm form 4 dan cikgunya datang tumpang lab buat projek eksperimen dorang. Next month dorang ada pertandingan. Buat perbandingan apa ntah. kejap kejap kumuh kumuh pakai sireh, kejap kejap kumuh pakai bunga cengkih, macam macam la..pastu culture atas agar (kalau nak cerita kang, panjang sangat). Kitorang sebagai KAKITANGAN lab ni, seharusnya dipertugaskan untuk bantu membantu mana yang patut. Tengok menengok apa yang perlu...Ok, fine. Kerja dorang berjalan lancar. Kerja kami yang tengok tengok ni pun berjalan lancar.

Tapi....yang jadi tak lancarnya, apabila...

Ada la sorang mamat yang bukan KAKITANGAN lab ni yang dah memang selalu selalu datang lab ni. Aku tak nak cerita dia tu siapa dan dia selalu buat apa kat sini, tu biarlah hanya Allah dan orang orang tertentu je yang tahu. Dia ni..tiba tiba je cakap, mengeluarkan arahan, meng-argue macam dialah lecturer. Pung pang pung pang macam dialah bos besar kami. Padahal, dia tak tahu ke yang cikgu dan budak budak tu dah pernah meeting dengan bos besar kami (lecturer) banyak kali? Dia tak tahu ke yang procedure procedure tu pun, bos kami yang syorkan. Dan mamat ni hanya bercakap berdasarkan pengalaman dia..Eeee..tak malu ke?

Ok, yang bab bab argue meng-argue tu, aku dah bengang dah. pastu..tambah pulak bab demo mendemo ni. Aku tak kisah je kalau kau nak tunjuk kau teror ke, kau cuba nak jadi dominant ke kan. Tapi, bila dah masuk bab nak kondem kondem dan jatuhkan orang lain ni..ni yang aku tak berapa suka ni. Padahal kau buat streaking pun fail! Cakap je lebih!

Dan...

Sampai time rehat pukul 2pm tadi, bos yang sorang lagi datang kat aku. Mengadu benda yang sama..huhu..Aku ingatkan aku sorang je yang terasa macam tu..Rupanya ada jugak yang terasa tempias..Dunia oh dunia! Tolonglah bawak mamat penyebok tu ke tempat lain sebelum aku gantung dia kat pokok luar sana tu!

eh..apsal sampai time balik pun, mamat penyebok tu still ada kat lab aku ni?  memang nak kena la ni!
http://www.smileycodes.info grrrrrrr!


8 comments:

Hana Faza-same person said...

laser je kat dia..ekekke

missdicup said...

kalau laser kang berlubang pulak badan2 dia..

keh keh keh

amy said...

like i know who was him.. huhu.. dasar penyebok..

missdicup said...

aik..guane boleh tahu ni. haisssh!

amy said...

haaha.. i got spy there la.. hehe.. lame xjumpe dicup.. ble nk dtg main camp??

missdicup said...

bila ada pape tournament, aku g..haha!

amy said...

cis..tournament pe weh?? ko nk maraton lg ker?? hehe

missdicup said...

takmau takmau..
aku tobat dah bab lari2 ni..sudah pencen.

hahaha