sms tak tersilap

agak-agak korang, boleh tak kita hantar sms kat bf kita sms yang berunsur tersilap tersilap hantar tapi sebenarnya tak silap lansung..boleh tak? boleh tak? macam psycho ke? huhu.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Pada satu hari yang boring tahap cipan yang gaban, aku dah tak tahu nak buat apa.
Lalu, aku tergatal-gatal tangan membuat satu sms palsu.



Missdicup : xkot..i rasa i dah xblh jmpe u lg mcm dlu2..sowi..

Cik Pu : http://www.smileycodes.info (emoticon terkejut..haha!)


pastu...aku balas.


Missdicup : Haiissh..sowi2.silap..huhu

Cik Pu : kamu nak hantar mesej kat sapa ni? http://www.smileycodes.info (emoticon marah)

Missdicup : takde sapa2..nak hantar kat member..huhu.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx




aku harap dia tak marah..
sumpah...aku tengah boring time tu!  takde langsung unsur unsur nak curang..

kesian dia terpaksa layan kerenah giler aku!
mintaf maaf, selamat hari raya! muehehe


5 Action comment:

eh hana selalu gak wat mcm tu masa bercintan dulu..hahaha..

namanya gatai tangan, kan? ekekke


ko mmg psiko la..kah3..

p/s:ak pun penah gak wat.hehe..pmpn mmg psiko agknye..


ramai jugak geng..ingatkan dah psyco ni..

hahaha!


la...ko pun sama ke?aku selalu wat mcm tu...hahaha...


sorang lagi ahli.. :)

wahai lelaki lelaki sekelian..fahamilah kami yang berkaum hawa ni..

hahaha!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback