Azam 2010

Semalam terselak satu buku dan ternampak ini.

AZAM 2010 bartarikh 3 Januari 2010.

1) MUET
- Belajar melalui buku : kena carik buku English !! Beli / Library  sudah!
- Tuisyen
- Atleast band 3 : Lulus ++
- Pertingkatkan communication & speaking skill.

2) Simpanan
- Bertambah!! Berjimat cermat!!
- Perlu kukuhkan kewangan
- Sebulan ± RM400
- Public Mutual RM100, Tabung Haji RM100, ASB RM200
- Hutang : PTPTN RM 100

3) Agama
- Perlu kukuhkan lagi keimanan kepada Allah swt
- Solat : perlu jaga!!
- Puasa selalu
- Baca Al-Quran : sekurang-kurangnya 1x sehari
- Baca Yassin : sekurang-kurangnya 1x seminggu

4) Sikap
- Perbaiki segala kelemahan diri yang ada
- Perlu tambah confident diri
- Perlu pandai buat keputusan sendiri
- Perlu tegas pada diri sendiri & orang lain!!
- Manage cuti tahunan sebaik-baiknya
- Pertingkatkan PR diri!!
- Tiada alasan / MALAS lagi dalam kamus hidup!! Perlu sentiasa rajin & bersikap positif.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Dalam banyak banyak list azam kat dalam buku tu, yang nombor satu tu pun aku belum lunaskan lagi.


Apa lagi yang lain-lain.


Ada dua bulan je lagi nak ke tahun depan.


Haissssh.


2 Action comment:

Muet I band 6 je. Tak banyak.

:p


wah..belagak!

boleh hire jadik cikgu ni :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback