cik pu merajuk?

Hari ni aku rasa cik pu merajuk dengan aku. Pagi tadi masa aku kejut solat subuh pun, dia diam je. Tak cakap merepek repek mengigau macam selalu..tu buat aku pelik tu. Mungkin aku ada buat salah. Tapi..bila pk pk kan balik..memang ada.  (tapi...boleh tak kalau taknak mengaku? muehehe)

ok..terus terang aku katakan bab pujuk pujuk ni bukan kepakaran aku. Kalau ada satu subjek pujuk memujuk masa belajar dulu, dah tentu tentunya aku gagal total...nasib baik takde..tak payah mengulang..haha!

oleh kerana takde kepakaran langsung, nak tanya orang pun segan..jom kita jumpa nujum pak google jap.






baru nak taip word CARA je..dah keluar macam macam..guane ni?


tengok sini kalau nak tahu cara sebenar memujuk ;)


0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback