perkenalan singkat di fb

Dalam bulan lepas. Ada sorang mamat ni, bagi private mesej kat fb aku.

Intipati mesej tu macam baru nak berjinak jinak ke arah berkenalan.

Aku ok je, selagi tak lebih lebih boleh terima lagi.


tapi..aku syak dia ni bukan kenalan rapat / kenalan dari sekolah lama / universiti / mana mana yang aku pernah jumpa.

Senang cerita, mamat ni ntah sapa sapa la..aku tak kenal.

ok. selagi tak menyalahi undang undang, kita layanlah baik baik kan.


Kalau nak kawan, tak jadi masalah besar. Lagipun, dia bukan nak carik gaduh.

Tapi...

kalau ye nak berkenalan melalui laman sosial pun, buatlah homework sikit.



Kan tak pasal pasal dah kena tipu dengan aku.


Bila kala pulak aku kahwin?


muahahahaha.



Terus mamat tu dah takmau layan.

5 Action comment:

Bagi aje sebijik kalau dia kacau lagi.


ha ha ha..sengal la dicup..
*patut la story kat cni,bukti 2..;p


hahaha..amik sebijik!


apsal xkalerkan skali picture profile dia.glemer suda..hehehe


takpe kak..dia dah tukar profile..hehe.


sian dia.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback