3. Picture of you and your friends

Aktiviti Sabtu & Ahad yang lepas.

Zoo Taiping

Cendana Hut, Bukit Larut

Burmese pool



nanti aku cerita dengan selanjutnya ye :)
sekarang ni saja aku nak tunjuk gambar bagi suspend sikit..hahaha!


Dan lagi, aku tengah kumpul bukti bukti (yakni gambar gambar).

2 Action comment:

fuhhhh penat email sampi 3 siri...alih2 ini je yg dlm entry...huhuhuhuhuuhuh


macam kenai je Inche Anony ni..(walaupun memang kenal)..bhahaha.

kan ke saya dah bagitahu kat atas tu,

"nanti aku cerita dengan selanjutnya ye :)
sekarang ni saja aku nak tunjuk gambar bagi suspend sikit..hahaha!"

haisssh.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback