4. Habit that you wish you didn’t have

Ohh..nak bongkarkan rahsia sendiri sangatlah malu. Tapi, takpe..i share jugaklah..sharing kan is caring.. *sambil lentokkan rambut ke sana dan ke sini ala ala manja gitu*   kih kih kih.

ok stop. tipu. aku tak manja.


Habit that you wish you didn’t have

1) Suka kais makanan dari pinggan orang.  BACA SINI. Tapi, ni aku dah jarang buat dah.
2) Walaupun masa tidur, aku boleh buat bising. Tapi, bukan berdengkur. Ni adik aku yang cakap. haissh.
3) Cakap ikut suka mulut. langgar je semua pagar..



hmmm..ada lagi ke?


dah la tu......malu i......kui kui kui


4 Action comment:

2. bunyi gigi...ehmmmm cmne tuh..masih berfikir dgn kewarasan yg ada..uhhuhu


ok..lupakan yang no.2 tu..hanya orang yang pernah dengar je yang tahu kot..huahuahua


oooh!


cikcomey :)

hahaha sye dengar kat cendana hut! :p hahaha


eh..orang2 yang tidur sama saya kat cendana hut tak dengar pun..haisssh!

sape gerangan cik comey ni? adoyai..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback