6. Favorite superhero and why


Oooohhh..aku sangat suka Megamind.  Aku dah tengok wayang 3D kat Gurney hari tu.

kenapa?

Walaupun pada asalnya dia jahat, last last dia jadi baik jugak..

Siapa kata orang jahat akan sentiasa jahat.

Dan siapa kata orang baik akan sentiasa baik...

Orang jahat jugak ada hati dan perasaan nak jadik baik.

dan orang baik tak semestinya boleh mengekalkan kebaikannya.

Oleh itu, kita yang terasa diri baik ni, jangan memandang hina kepada sesiapa sahaja.

haiiissh...apa yang aku merepek ni?

ok, sila tengok ni untuk keterangan lanjut :  http://www.megamind.com















comel tak super hero saya?

comel tak?

comel macam saya kan? 


hehehe

6 Action comment:

lbey kurang tang kepala biru tu..lalala~~


ceit..rasanya kepala i lagi cumil lah..

T_T


alloo.....


eh..salah tu..

OOOOOLLLLLLOOOOOO...


nak tgk!!!!tp xdak geng.huuuu


lor..nape tak habaq?
kalau x, blh kte tgk sama2..

tp kat sini lah..hehe :p


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback