Bakul tingkat tingkat (Part 2)

Classification :
Hmmm..korang ingat lagi tak cerita bakul tingkat tingkat yang aku pernah cerita satu masa dulu? (kalau tak ingat, ketik kat sini). Kan masa tu banyak sangat persoalan dan ke-tidak-puas-hati-an yang aku dan cik pu dapat. Antaranya :

1) tak boleh nak jawab harga walhal scanner ada kat tangan.
2) letak harga sebesar besar alam, tapi barang yang sebenarnya takde kat situ.
3) tulis harga sebenar barang kat tempat yang mengelirukan.
4) lambat sangat bantuan yang datang.
5) sampai kata kat aku tak boleh nak tolak barang yang kita tak nak sebab dah masuk bil.

banyak lagilah alasan yang diberi, pastu kami memang takleh nak terima dan terus blah dari kawasan pasaraya tersebut kan.
Dan..

Pada satu hari yang aman, damai dan hening yang lain, aku keluar dengan cik pu pergi Giant kat Sunway Carnival pulak. Hajat hati nak tengok bakul tingkat tingkat tu kalau kalau ada yang murah kat situ. Lalu kami terpandang suatu benda yang menakjubkan. Takut terkena kali ke 2, aku dan cik pu pergi cek betul betul. Bukak mata besar besar, baca dan mengeja satu satu dan validate sesama sendiri. sah - sah - sah!


Sangat memenuhi citarasa. Ada 5 tingkat, harga murah dan sangat berpuas hati.

Dengan rasa berbesar hati, kami pun beli bakul tingkat tingkat tersebut. hoyeah!


Maka...

Dengan ini, tutuplah segala kes yang tidak puas hati tempoh hari.


dan....

aku tak payah lagi dengar cik pu membebel bebel pasal bakut tingkat tingkat. hoyeah!



makanya, taik telinga pun dah berkurangan dan telinga menjadi bersih.



ngeh ngeh ngeh

0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback