Akan datang

Assalamualaikum korang!

Semenjak dua menjak ni aku ada-takde masa sangat nak update blog kesayangan yang satu ni. Yelah. mana taknya. aku tengah sibuk dengan pakwe baru...jeng jeng jeng...Cik Pu, silalah jeles. silalah jeles.. T.T

Ye, aku sangat sibuk dengan pakwe baru ye. diulangi PAKWE BARU. pakwe lama sila lupakan..hehe

Banyak masa & tenaga diperlukan dalam melayan segala kerenah pakwe baru ni. Aku kena bagi tumpuan lebih sikit sebab nama pun baru kan..heh!

Ok..ok..gedik sungguh la rasanya. macam nak sepuk diri sendiri. T.T


Aku bagi hint sikit ---->  sekarang ni aku tengah usahakan satu benda. harap-harapnyanya berjayalah. amin.


korang nak tahu apa?


Nanti aku bagitahu ye. Tapi, korang kena janji.

Korang support aku dr blakang boleh?   heh heh heh!








No comments: