Arts

Assalamualaikum & hai semua...

Adalah satu hari ni kan. Aku dah bosan giler. Kerja semua dah siap dan tak tahu dah nak buat apa. Aku try la bukak beberapa laman web pasal arts ni. Tengok-tengok hasil seni karya orang.  Terkagum aku dengan keindahan setiap karya. Boleh buat duit lagi. Tulah orang kata, kalau dah kreatif tu, buat apa je mesti menjadi. Ada je orang nak bayar hasil karya tersebut. I'm adored it!




 Doodles hasil karya Azreen chan. Orang Malaysia kita!




Aku tak tahu dari mana. Baru nak siasat, web dia kena blocked..haih!




Amigurumi doll hasil karya giggle stuff dari Canada.



kiut-kiut je kan..

0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback