Mari cuci mata

Assalamualaikum & Selamat menyambut Hari Wanita semua..

Sempena hari wanita ni, aku nak release-release tension dengan berjalan-jalan & cuci mata tengok-tengok rumah orang yang nak kena lelong. Tak dapat takpe, lain kali kita cuba lagi. Lagipun cuci mata ni kan aroma terapi kepada minda (eh?). Manalah tahu satu hari nanti kita dapat beli satu kan (berangan Mat jenin la aku..kui kui kui). Dan yang penting...cuci mata tak dikenakan bayaran..It's free bebeh!  (-_-')



RM 180k


RM 539k


RM 1100k...ada berani?



p/s : Ehem ehem..entry ni dikarang tujuan sebenarnya adalah nak mintak hadiah Hari wanita kat Cik Pu.
So, sempena hari bahagia bulan bahagia ni Cik Pu, apa lagi..hadiah? hadiah? (saya nak yang bawah skali tu..kih kih kih)


0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback