Sibuk sangat - Part2

Assalamualaikum & salam sejahtera semua...


Minggu ni aku & labmate-labmate sangat sibuk lagi. Lepas amik segala mak nenek specimen kat 2 klinik tu, kitorang bertungkus-lumus meng-analisis segala mak bapak nenek moyang bakteria / fungy pulak.

Dah, aku dah tak banyak masa nak bercerita ni.

Korang tengok jelah bukti kat bawah ni.... (-.-)'

Tak aci! mamat 2 orang ni bergabung tenaga...

Tinggallah aku sorang-sorang buat kerja...haissh!
Contoh bakteria yang tumbuh atas plate.
Then kena amik gambar. Then test lagi. Then amik gambar lagi..
tulah kerja aku..huahuahua!



Ok, sekarang betul-betul dah takde masa.

Aku nak pergi Pasar Malam.. 

heehee~   Papai!


0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback