Sibuk sangat

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera...

Hari ni aku just nak bagitahu bahawasanya minggu ni aku tak jumpa sabtu & ahad. Sangat sibuk & Sibuk sangat. Kitorang ada projek yang nak dijalankan. Projeklah sangat! Projek ni "kunun-kunun"-nya boleh menaikkan KPI kitorang... (KPI tu binatang apa pun aku tak tahu..heh heh heh!)

#Ayat Kitorang kat atas tu merangkumi aku & labmate-labmate aku.


Amik specimen nurse-nurse kat klinik

Pastu culture atas plate agar

Pastu amik lagi...

Pastu amik lagi dengan girangnya...


Giler nampak profesioanl gambar ni...tangan kiri kat belakang!  keh keh keh

Bersungguh-sungguh betul mamat ni

Kat paip sink pulak

Kat katil pesakit pun amik

Pendek kata, semua tempat kat klinik tu amiklah...

#Mohan - penangkap gambar


Sampaikan aku nak tulis entry pasal review tunang & pergi bandung hari tu pun tak sempat-sempat lagi...haissh!



0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback