Persediaan Orientasi

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera,

Wuwuwu. Walaupun esok dah nak pergi orientasi PJJ, hari ni still kerja ye. Huh! Dah lah banyak benda tak ready lagi. Takpelah. Malas nak pening-peningkan kepala. Mana yang ada aku bawak. Mana yang takde, aku wat dunno je lah.

1) Gambar passport - kejap lagi baru nak pergi buat. (walaupun sekarang dah pukul 7.23pm)

2) Sinopsis kursus - Buat-buat tak tahu...huhuhu~ (dah mintak kat En. Zed (bekas ketua Program), tapi dia buat-buat bizi..haissh!)

3) Sahkan sijil-sijil yang berkenaan - Jap lagi nak pergi umah kak Anis, nak mintak tolong husband dia copkan. (nasib baik husband kak Anis gred 44). Lega.

4) Barang-barang keperluan lain - malam kang baru nak pack..kuikuikui!


Buat pengetahuan semua, beberapa items milik aku telah musnah. Antaranya :

1) Laptop - tak boleh nak On..hampeh..baru format dah rosak.
2) Flush jamban dah patah..nak mintak siapa tolong baiki ni?
3) Jam tangan dah pecah (tak sampai 6 bulan..haissh)
4) Lain-lain yang aku dah tak ingat.

Ok, aku nak p buat gambar passport..papai!


No comments: