Idea deko tempat Guest Book

As salam & hai semua,

Perkembangan kahwin setakat ni semuanya berjalan ok ok saja. Tarikh nikah & majlis pun dah ditetapkan. InsyaAllah dalam bulan November 2011 ni. Tapi aku takleh nak reveal lagi the actual date, nanti aku bagitahu ye? Walau kadang-kadang ada banyak benda tak ok, kita kena ok kan jugak. huhu! InsyaAllah aku akan anggap benda-benda tu semua sebagai cubaan nak kahwin.

Dengan Perns (kereta) yang accident & dah lama kat workshop, dan minggu ni masuk minggu ke-4 Perns kat sana. Dan dengan segala masalah kat rumah Rawang & menyebabkan aku kena ambil cuti 2 minggu berturut-turut. Takpelah. Segalanya aku korbankan.

Ok, sekarang aku nak share beberapa idea untuk nak men-deko tempat letak buku tetamu. Saja google kat beberapa laman web yang selalu-selalu aku lawat. Then terpandang beberapa idea yang agak menarik.







Picture #1 Mana nak carik kaki blackboard tu?

Picture #2 More less more exclusive



Picture #3 Pokok chemistry

Picture #4 Board welcome..please write something here..bla bla bla..
(hmm..macam menarik)


Picture #5 Sediakan 1 khemah terus..baru puas hati, ye dak?


Picture #6 Simple, short & sweet bebeh!


Picture #7 Sisipkan note kecik siap-siap..menarik! menarik!



No comments: