12 hari lagi!


Hai semua,

Hari ni macam hari-hari minggu yang biasa, aku pergi kelas Amali. Macam biasa, ada sample ada slide, kena lukis. Tapi perasaan hari ni lain sangat-sangat dari hari biasa. Aku rasa macam tak best. Tak tahulah kenapa. Sakit kepala pun ye jugak. Tak tahulah sebab blur & asik fikir nak kawen ataupun aku tengah sindrom period.





Rasa tension sangat. Rasa macam banyak sangat benda nak kena buat dalam seminggu sebelum aku balik ni. Nak beli barang-barang yg tak beli lagi, siapkan report amali tadi, assignment utk bulan 12 nanti, balik rawang nanti, Jumaat ni nak pergi spa ke tak? (hahahaha) Perlu ke?

Nak taknak aku kena siapkan jugak lab report ni. Hantar sebelum balik jugak!

Sebelum terlambat, aku edarkan kad kahwin siap-siap kat semua classmate. Ada yang terkejut, ada yang biasa-biasa je. Standard ayat terkejut diorang macam ni : "Hah, siapa yang nak kawen ni?". Jawapan standard aku : "Jiran aku" (hehehe). Ada pulak tu yang tak patut betul cakap macam ni : "Eh, baru nak kawen? Lor, ingatkan dah kawen." Ceh, muka aku nampak macam dah kawen ke kak? haih (-_-')






Lagi satu, ayat yang biasa-biasa untuk Cik Pu : "Waaa..cantiknya kad"
Ayat standard aku balas : "hmmmm...Terima kasih..Tunang saya yang buat tu...kalau nak tempah, bolehlah...."





Lepas ni kena mintak komisyen kat Cik Pu ni...hehe



No comments: