Kerja

Classification : ,


Hai semua,

Hari ni aku agak letih sikit ye kawan-kawan. Banyak kerja yang ada dalam senarai perlu disiapkan. Oh, lupa aku. Bukan kawan-kawan je yang baca blog aku ni. Ada sorang lagi kipas-susah-mati Blog CH, Cik Pu. Hai Cik Pu, jangan PANIK ye bila baca blog ni..relax je, coooool man. hahaha.

Hari ni ada 2 menu yang patut disiapkan : coklet & muffin untuk doorgift. Tapi nampaknya muffin terpaksa ditangguhkan untuk seketika waktu yang tak dapat difikirkan. (mungkin esok esok baru buat..hehe). Kenapa? Adunannya tak menjadi :( Nasib baik ada kawan-kawan sekolah lama Si Budak Kecik, dapat jugaklah diorang tolong-tolong. Tu pun aku angin jugak, ada yang datang rumah kami, buat macam rumah tu takde tuan rumah.....haih. Last2 Puan Emak jugak yang siapkan semua benda kat dapur, kesian Puan Emak. (-_-')












Kerja Si Budak Kecik - meneliti kesalahan yg aku buat


Yang Encik Ayah pun bizi jugak. Baru sibuk nak mengecat bilik Si Adik & Si Budak Kecik. Habis semua bizi dengan kerja last minit. Nak angin pun tak boleh, kang dia balik yang angin kat aku, mati aku. Langsung dia tinggalkan semua kerja yang dia tengah buat. Kau nak sambung?





Malamnya pulak, sibuk dok tengok bola Final Sukan Sea Malaysia lawan Indonesia. Sakit tekak aku terpekik terlolong menjerit..haha..masuk gol pun menjerit, tak masuk pun menjerit..haha. Semangat sungguh. Lama betul diorang main, sampai minit 100++. Tapi Alhamdulillah, akhirnya Malaysia berjaya jugak merangkul pingat Emas..hoyeah! Syabas Harimau Muda!


Oh, esok kena sambung keja lagi....haih



0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback