Teaser 3 benda DIY


Hai semua,

Nampaknya hari ni aku betul-betul produktif & efektif ye kawan-kawan. 3 entry tak sampai 24 jam aku tulis. Ok, just nak update 3 benda. Alhamdulillah setakat ni beberapa perkara bjalan smooth seperti yang diharapkan.

Tadi aku baru siapkan DIY Veil Nikah yang diidam-idamkan sejak dari beberapa hari ni. Beberapa hari? Ye, aku baru terperasan, yang aku tak masukkan veil ke dalam list DIY. Dan semenjak semalam-semalam aku bersemangat nak buat, dan Alhamdulillah dah siap hari ni. Cuma tinggal nak jahit tepi je. Tak jahit tepi pun takpe, tapi untuk precaution supaya kain tu tak tetas..huhu! Mintak-mintaklah kedai jahit bukak pagi-pagi buta esok. Bolehlah aku hantar sebelum aku gerak balik Rawang esok.




Hari Khamis baru-baru ni Canvas 3D yang Cik Pu tempah telah selamat sampai kat tangan aku. Tak pasal-pasal je ada canvas, padahal dalam list / perbincangan kami, langsung takde butir nak tempah canvas tu. Tapi cun jugak. Boleh tepek kat mana-mana. Hmmm..nanti aku nak tepek kat mana ye? Tungggguuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....




Last but not least, ada lagi satu DIY yang tak siap lagi. (mungkin satu la kot?) Benda ni memang dari dulu aku dok terfikir-fikir nak buat. Barang pun dah beli. Cuma perlaksanaan je yang kurang jalan sikit. Mulanya nak state pada idea asal je, tapi Cik Pu ubah soh letak canvas 3D tu pulak. Nak taknak terpaksa jugaklah aku tunggu canvas 3D dia tu sampai. Last-last ukur punya ukur, tak masuk dengan benda alah tu. So Cik Pu terpaksalah padamkan hasratnya itu...kehkehkeh...Gembira sebab idea asal aku berjaya dikekalkan...




Ok, setakat ni tu je update yang ada.

Esok aku dah mula bercuti selama 2 minggu dan akan berangkat ke Rawang.

Dup dap dup dap



No comments: