Baucer Buku

(Sticky Entry : Klik boxes entry sebelah klu nak baca latest entry)

Hai semua,

Kadang-kadang best jugak ye jadik student ni. Dapat elaun, dapat biasiswa, dapat baucer dan dapatlah macam-macam peruntukan. Alhamdulillah, walaupun aku dah tak dapat biasiswa & elaun macam dip dulu, sekurang-kurangnya masa pjj degree ni dapat jugaklah peruntukan Baucer Buku sebanyak RM200 tu. Siapa nak bagi free2 RM200 kan.

So, dengan adanya Baucer Buku ni, macam-macam plan aku dah rangka dan karang dalam kepala hotak aku ni. Macam2 nak beli. Kalau boleh, 1 kedai tu nak borong. Tapi apakan daya, RM200 saja ye Cik Dicup..kalau lebih, poket husband mu yang bakal rabak. HAHA.

Plan A

Printer : Aku dah survey2 kat kedai yang terima Baucer Buku ni (Popular je pun yang aku survey..haha) takde jual printer. Ink printer ada jual, printer yilek. So, kena tukar ke Plan B. Beli benda lain.

Plan B

1. Stapler besar
2. Puncher besar
3. Stok kertas A4 Putih
4. Stok pensel mekanikal & pen
6. Gunting besar
7. Stok fail nipis
8. Pensel box
9. Buku Cik Pu (1 saja ----hadiah....haha!)


Lain2 benda akan ku update nanti bila dapat ilham.

No comments: