Teka-teki dunia

Classification :

Hai semua,

Malam yang sangat sepi. Cik Pu seperti biasa dengan hobi malam sabtunya, badminton. Tiada siapa peneman yang boleh tolong jawabkan teka-teki dunia itu. Aku cuma mendengar rintik-rintik hujan lebat jatuh ke bumbung rumah jiran sebelah. Sambil pelakon-pelakon drama tv cuba berlumba-lumba menghiburkan aku. Tapi semuanya tak berjaya. Hati tetap kelam. Kosong. Tak terjawab teka-teki yang berputar-putar di minda. Tak tahu macam mana nak explained perasaan aku yang sebenarnya sekarang ni......







Apa-apa pun, kita tunggu hari Isnin ni.

3 Action comment:
abg lepai MU

sy kena p teman jawab teka teki tu kan...ok set,kejutkan sy yee...lalalalalla


Ko preggy ke kak dic?tettt...


tettttttttttt...haha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback