Raya di mana?


Assalamualaikum semua,

Sadis dan dramatis rasanya bila membayangkan tahun ni aku tak dapat balik beraya dengan family sendiri. T_T  Tapi memandangkan aku ada plan lain, aku redhakan aje..uhuk uhuk. Plan lain? Apa tu plan lain? HAHA InsyaAllah, kalau ada rezeki aku & anak dan kalau diizinkan Allah, aku nak bersalin kat Rawang. kui kui kui. Dan dapatlah kiranya kita beraya haji di sana nanti...Tapi tu la kan, tu plan awal aku je la dulu. Terlaksana atau tak, kita kena tunggu habis Ramadhan ni, Puan Emak baru boleh confirmkan dengan Tabung Haji - samada dapat pergi Haji tahun ni atau tak...huhu

Memandangkan tahun ni kami buat pertama kalinya beraya berdua (berdua setengah sebenarnya :P ), so persiapan pun mestilah bersama. baju pun nak colour sama-sama. Tak maching, tak mau beli. Nasib baik ada lagi. huahuahua. Almaklumlah beli di saat2 akhir..Kalau tak, di pagi raya nanti sorang pink dan sorang coklet la gamaknya..huehuehue. Alhamdulillah baju raya melayu almost done. Beli pun sudah, basuh & rendam dengan softland pun sudah. Cuma nak iron & pakai je nanti..Iron pun tengoklah nanti, kalau rajin...huahuahua. :P


No comments: