Terima kasih semua...

Classification :

Assalamualaikum semua,

Jutaan terima kasih daripada kami (Aku-Cik Pu-Irdina Zara & family) atas kunjungan kalian ke rumah sewa kecik kami kat Bertam dan juga ada yang sudi datang rumah orang tua kami kat Rawang ni. Semoga dengan kedatangan & doa2 kalian dapat menceriakan hidup kami sekeluarga, InsyaAllah.
=D

Tak lupa jugak yang sudi bagi hadiah + duit untuk Irdina Zara. 
Sumbangan kalian sangat membantu & berharga buat kami. =D


Kawan2 sekerja aku...kawan2 lab


Angle lain...kawan2 sekerja aku lagi


Disebabkan rumah sewa kami yang kecik lagi comel, dan korang datang berpusu2 (hehe), ada yang terpaksa berdiri kat pintu je.. :D


Anak2 mencari2 calon yang sesuai...Si ibu pun me-matching-kan anak mereka...hehe


Ada yang cuba2 nak menjadi ibu...walaupun masanya tidak diketahui...haha!


Tak lupa jugak, terima kasih banyak2 kat kawan2 + sedara mara yang datang melawat, tapi pihak aku tak sempat nak amik gambar untuk ditempekkan dalam blog..haih..
Antaranya :

# Sharon Anne
# Nina & Ibunya
# Fiza Hassan + Fifi + Amani
# Kak Gie & family
# kawan2 sekerja Cik Pu jugak!


Terima kasih sekali lagi daripada kami # 
Luv u!


0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback