Poster Berilmu


Assalamualaikum,

Semenjak jadik mak-mak orang ni, aku selalu kena ulang alik ke hospital. Hari tu kan pergi Hosp Kuala Kubu Baru (Irdina Zara & Kuning), pastu ulang alik ke Hosp Selayang (status sekarang), sebelum-sebelum tu 'terpaksa bersalin' kat Hosp Seberang Jaya (Travelog bersalin). Macam-macam jenis nama hosp dah pergi. Dalam pada tak suka, tak suka aku tu, rupa-rupanya banyak hikmah Allah nak bagi - Aku dapat banyak info kat dinding-dinding hosp tu.

So here, aku share dengan korang :

1. First melahirkan Irdina Zara, aku dah terbaca benda ni :


 2, So, memang confirm la semangat nak bf membuak-buak. 
Pastu terbelajar macam mana cara nak menyusu ;
(Football hold tu.......hehe)



3. Pastu terbaca poster ni...oh..macam ni ek? ngeh ngeh ngeh



4. Yang ni aku dah praktikkan sebelum masuk kerja lagi..hehe..advance..advance..


5. Pastu dia tunjuk macam mana nak bawak & sediakan EBM tu :



6. Pastu cara macam mana nak simpan susu yang kita perah :


 7. Nasib baik Irdina Zara tak keliru puting :

-------------------------TAMAT--------------------------
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
Yang ni tak tergolong dalam pembelajaran kita pada hari ni, 


Tapi, poster ni PALING terkesan dan makan dalam...
# Peace yooo!


No comments: