2013 dan MEREKA

Classification :

Assalamualaikum,

Eh eh, dah masuk 2013? Macam tak sedar..hoho..makanya, umur pun makin bertambah, tanggungjawab pun makin bertambah, ahli keluarga pun makin bertambah, cabaran baru pun makin bertambah..banyaknya benda bertambah..hehe  :P

Minggu depan dah nak kena pergi Intensif kat USM Pulau. Menatang apa ke lagi...PJJ aku tu la..huhu. Makanya terpaksa meninggalkan 2 orang kesayangan hamba...uhuk uhuk uhuk..Dah2..nak bersedih pun dah tak guna, lagi 2-3 tahun to go..so, tabahlah wahai hati..huhu

nampak sangat anak abah kan..ohhhhhhhoiiii!


Ouch...I'll miss them sooo much!



Tapi....yang bestnya...jummat ni habis cuti pantang 3 bulan, then kita sambung intensif 3 minggu, pastu cuti raya cina, pastu aku tambah lagi cuti 4 hari...nak train Irdina Zara ke pengasuh...guana la agaknya nanti?


0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback