Weekend bertiga


Memandang budak comel tu tengah tidur dan bapak budak kecik tu tengah kemas bilik kat tingkat atas (? atau main game?), mari kita ambik sedikit masa untuk menaip di sini.


Hari ni cerita dia sama je macam semalam. Plan nak pergi sunat budak comel tu. Tapi, memandangkan semua orang dalam rumah ni pun bangun agak lambat tadi, plan itu ditunda ke petang jap lagi (Padahal dalam rumah ni 3 orang je..haha!). So, menu pagi ni panaskan menu semalam. Kalau rajin sikit, tengahari-tengahari kang aku masak lain. Sebabnya kuah tomyam tu banyak lagi.


Pakcik Pu kata tomyam aku kali ni tak berapa nak kaw sangat (pandai dah nak komplen2..haha). Maybe sebab aku buat seperiuk penuh kot, pastu pakai 2 peket je perisa tomyam tu. Ingat nak hantar kat akak sebelah sikit, tapi memandangkan aku malas nak tukar baju bagi sopan-sopan sikit, hajat tu dipendamkan. hehe Boleh pulak macam tu? Ok kak, lain kali saya buat lagi.

So, petang ni nak taknak kena jugak usahakan pergi klinik. Kalau tak, tak bersunat la anak aku nanti..heeee! Minggu ni bakal bizi dah. Family aku nak datang sini. InsyaAllah kalau jadi, nak jalan-jalan pergi Langkawi & Perlis...masa untuk Irdina jalan-jalan sebelum ibu exam bulan 6 ni...hoyeah!


No comments: