Cuti Xmas Kami

Assalamualaikum,

Semalam disebabkan agak sedih sebab Irdina Zara takde kat sisi, kami pun mengeluarkan diri dari rumah.

Teringin makan Fast food dan nak habiskan masa bagi masa cepat sikit berjalan kununnya. 

(>..<)

haha.


Oleh itu, kami pun ke Secret Recipe Kepala Batas. 

Dan order menu pasta.

Lasagne Ayam untuk perut aku


Dan macaroni udang with cheese untuk santapan Cik Pu



Bagi aku, aku tak berapa nak suka sangat rasa lasagne dia. 

Tapi, dia punya macaroni....sluuuuurp..jilat pinggan uols.




Tak sampai setengah aku makan lasagne, terus pas kat Cik Pu.

Cik Pu kan ibarat MPAJ..haha..so, dia ok je..

Aku plak makan la macaroni dia.





Balik rumah....bercandarialah kami macam newbie couple tanpa anak di sisi..kakaka.

Esok pagi bangun, terus melepek dua-dua ekor sakit perut cirit birit dan muntah muntah.

Rasa cuti Xmas kali ni macam sia-sia je. 

24 jam melepek baring tak larat.


Tapi, memikirkan sakit tu penghapus dosa.......aku redhooooooooooo.


No comments: