Tak sedih ke?

Assalamualaikum,

Ada orang tanya aku...berjauhan dengan anak tak sedih ke? 

Kenapa tinggalkan anak kat mak?



...................speechless..................



Mak bapak mana yang tak sedih hooooi. 

Of cross la kami sedih.

Tapi takkan kami laki bini nak nangis buat drama swasta kat depan korang pulak kan. haha

Of cos la kena ada macho-macho sikit..baru orang tak tahu kita ni tengah sedih.

puih.



Serius aku sedih. Malahan jawapannya, bukan aku je sedih bila berjauhan dengan Irdina Zara.

Ternyata Cik Pu lagi sedih daripada aku (dari gayanya).

Kau bayangkanlah. 

Balik keja je bukak hendset, tengok gambar anak.

Kejap-kejap bukak handset tengok video anak.

Aku pulak kadang-kadang nak menyirap.

Dan mentang-mentang sekarang ni handset aku rosak, kejap-kejap hulur handset dia soh call mak ayah aku nak dengar suara Irdina zara.

Bukan apa....aku jelous sebenarnya..haha 

Bagi aku, bila kita terlalu melayan perasaan sedih rindu ni, apa pun tak boleh buat.

Termenunglah kau di situ melayan perasaan.

Lagi-lagi aku. Aku ni bukan boleh. Cepat nau beromosi. 

Kang, Cik Pu takde pape..aku yang jatuh sakit.

Tu yang aku malas tu.



....Dan...

Aku bukan saja-saja nak tinggalkan anak kat family aku.

Sebenarnya babysitter Irdina Zara balik kampung - Bangkok nak dekat 3 minggu.

Aku malas nak anta Irdina Zara p taska / orang jaga. 

Sebab kadang-kadang dia memilih orang. 

Tang memilih tu, aku tak tahu macam mana dia buat.

Tapi, dengan certain orang dia nak, dengan certain orang dia taknak.

Aku pun tak paham atas dasar kriteria apa dia pilih.

Tu kena tanya sendiri dengan Irdina zara. 

hahaha.




So, 

marilah kita menangis ramai-ramai merindui Irdina zara....huarrrrggghh

(T_T)


No comments: