Rutin jumaat


Hari jumaat kembali lagi..

Maknanya rutin jumaat kami kembali berjalan seperti biasa..

*sengeh-sengeh*

Lepas balik kerja, terus zasss ambik Irdina, tengok rumah baru, pergi pasar malam.

Tapi, hari ni ada tambahan sikit.

Aku ajak Cik Pu zasss ke Sunshine Bertam dengan hajat di hati nak menDIY satu bahagian dalam rumah.

(walaupun tak lama lagi nak pindah......ada hati kau kan! haha)


Tapi, malangnya benda yang aku carik tu takde dan tak jumpa pulak

Tak dapatlah aku nak bercerita apa benda yang aku nak DIY tu.

So, kita tunggu sampai aku jumpa yang betul-betul aku berkenan, nanti aku share story tu k.



Makanya, kita servey menyervey dulu la apa yang patut..



Window shopping kan...siapa tak suka. 

Irdina pun suka!  haha

(Budak baru baik demam)

..................



Lepas puas meronda, habiskan duit tak sampai RM10 membeli di coolBlog, makanya marilah kita ke next destination......


-----> rumah pinjam kami.




Tertanya-tanya aku bila la nak dapat kunci.

Dan tiba-tiba pulak menjadi blur, tak tahu dari mana nak mula...

huahuahuahua


No comments: