Pesta Penang 2014


Settle kita ke Penang 3D Trick Art Museum, kita lepak-lepak sambil makan-makan kat Padang Kota Lama dulu.

Habis makan, solat asar...tunggu solat maghrib skali, terus shut ke Pesta Penang terus.

Aim aku & Cik Pu p pesta penang tahun ni memang terang, jelas dan nyata, macam izhar halki >>>> nak carik carpet...

Ya...ya...tahun lepas p pesta penang pun beli carpet...

Tahun ni orang kata...macam nak bagi menambah-nambah mana-mana ruang yang takde carpet laaa.. 

(alasan...haha)




Dah jenuh melilau p sana sini...terus carik port bangla jual carpet yang tahun lepas...




nampak nau omak eh yang semangat nak pakai SSC...

anak eh sibuk nak berjalan....tapi, kejap-kejap soh dukung...

tak tenteram omak nak shopping nakkkk...





Budak kepeluhan...berlari tak hengat dunia...

(dengan gaya "peace yoooo")




Dari jauh dah nampak dah apa yang diidamkan....

...carpet..carpet..nampak bangla carpet.. eh?




Kalau ikutkan aku...aku ok je dengan corak-corak bunga carpet yang bergantungan tu...

taapi...kau tahu la kan..aku kan ada 2nd viewer...

Cik Pu mana berkenan bunga-bunga ni...serabut katanya...




Rambang mata dibuatnya...

Dalam rambang-rambang punnnnn...dah rembat 3 carpet..

Makanya...hasil rembatan carpet malam tu...luak duit kami RM 350..

tu baru kami...(aku & Cik Pu)...belum termasuk Encik Ayah & Puan Emak lagi...

fuh!

.....

Pastu...sampai-sampai umah, ada orang complain...

"tetiap tahun kita p pesta penang, memang tujuan dia p beli carpet je eh?"

erkkkk...


No comments: