daging kurban



semalam kan aku ada cerita yang aku nak pergi "travel" kan.

Ye, aku dah pergi. Dan dah selamat sampai rumah dah pun.

Sebenarnya aku pergi rumah "seseorang".      "__"

Pengalaman semalam mungkin tak dapat dilupakan dan sebagai hadiah, aku dapat daging kurban.     "__"

Dengan harapan "seseorang" tu, kalau aku dah dapat daging tu, bolehlah aku masakkan untuk dia.




Tiba tiba...


petang ni aku dilanda sakit kepala & rasa tak sedap badan.

Mungkin faktor tengahari tadi aku tidur sejam je - sekejap sangat!

Dan lagi, mungkin lepas makan tengahari tadi aku terus tidur.   tak sempat nak hadam.   >.<

Ataupun mungkin sebab pagi tadi aku tak sempat makan, perut dah masuk angin.  Y.Y



Persoalannya...

Kalau aku tak masak daging kurban tu petang ni ok tak?

Boleh tak kalau aku bagi alasan sakit kepala?


banyak betul perkataan kalau -alasan.


*sengeh*


2 Action comment:

ehemm...jauh travelll utk daging kurban...;p


dah org sini xkasi..kenalah carik yang jauh plak..haha!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback