...InsyaAllah...

Classification :

Assalamualaikum semua,

Sebenarnya banyak benda nak cerita. Tapi memandangkan raya pun dah nak dekat, masa pun sangat2 suntuk, gambar pun Cik Pu tak bagi2 lagi kat aku, aku tangguhkan dulu cerita2 lain...(banyak betul alasan ko kan..  ;P) 

Dalam pada sibuk2 mengandung, belajar, kerja, nak raya dan sebagainya, Alhamdulillah...rezeki kami datang mencurah2 setelah penat mencari2. Dan mungkin jugak tertulis rezeki untuk anak2....  ;D


(Ini bukan gambar rumah kami)



Alhamdulillah Ya Allah...
Semoga segala proses2 lepas ni menjadi lancar & smooth seperti yang diharapkan....  :D
Kawan2, doakan kami ye :)



Baca lebih lanjut : Our New Home Journey



0 Action comment:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuan Tanah #CH

Tuan Tanah #CH
Missdicup - Wife & Mom cum Blogger since July 2008. Any inquiry(s), email me : missdicup_o7[at]yahoo.com.my

KEDAI ONLINE KAMI :)

KEDAI ONLINE KAMI  :)
ldabestprint.blogspot.com

Tarikh Penting Kami :)


Cik Pu : 6.9.XX
Missdicup : 8.6.XX
Mula Kenal : 26.3.10
Bertunang : 14.3.11
Nikah : 26.11.11
Kenduri Rawang : 27.11.11
Kenduri Alor Setar : 17.12.11
Irdina Zara : 21.10.12
Luth Zafran : 9.2.16

Klik Sini Kalau Mahu Kaya


Throwback