Cik Tedd

Tanggal 19 Julai 2008 yg lalu, sekor teddy bear pink kaler tlh di'lahir'kan dr Teddy Tales,Midvelly ke dlm bilik aku..huhuhu...Ni dkira tarikh bsejarah jugak la dalam khidupan aku..mn tak nyer..tak penah2 ada teddy bear,tup2 di'ada'kan dan yg plg best..org yg beli n hadiahkan,makne nyer..bkn bli snirik pkai duit aku la..hehehe..pink kaler lg tu..

Maka,dgn ini..aku mnamakn teddy bear tsebut = Cik Tedd..tu just nickname dier je la kan..fullname dia pjg sgt la nak taip..maka,dirahsiakan..hehehehe..

Mesti ada yg ttanye2 kan..sape plak la yg rajin sgt belikan teddy bear ni utk aku dan knape dier blikan?.. Ni dibeli dan dihadiahkan oleh sorg abg kpada adik nyer..sbnar nyer ktorg penah 'betting' ms aku sem 3 n 4..ms sem 3 tu,ktorg janji..sape yg pointer tinggi,akan diblanje mkn PIZZA HUT..ms sem 3 tu aku mng..pastu,sem 4 agenda diteruskan dgn perjanjian..sape pointer yg tinggi,akan mdapat benda yg dihajati nyer..so,aku mintak la seko teddy bear..dan abg tu mintak seutas ==O== jam tangan jenis pe ntah..aku da lupe..tp mahal nyer jenama la..hehehe..tak pun 1 suit kemeja ngan slua ngan tie..huhuhu...so,dgn ini..aku btungkus lumus dalam final exam aku..hehehehe...

So, comey tak cik tedd dalam gambo ni? yg merah2 sblh reben tu,rantai dier..aksesori tambahan..stylo milo la kate kan...hehehehe

No comments: