Generasi patah hati..huhuhu~


Saya masih ingat di saat itu :
Awak kata.. “awak sangat sayang saya...”
Awak kata.. “awak janji akan jaga saya baik2 sampai bila2...”
Awak kata.. “demi saya, awak sanggup buat apa saja..”
Dan awak mintak saya.. “jangan pk yang bkn2, dan percaya awak..”

Dan di saat ini, saya masih ingat semua kata2 n prmintaan awak..
Semua yang berlaku buat saya terasa sangat sakit dan pedih..
Terasa sakit hingga ke seluruh diri..
Hari2 yg saya lalui tanpa awak,
Hanya Allah saja yang tahu keadaannya..
Semua benda rasa tak kena

Saya doakan semoga awak bahagia
dengan insan yang lbh baik dari saya,
Mungkin bukan jodoh kita,
Dan saya terima dgn hati yg redha...

Saya nak awk tahu,
Jika satu saat nanti awak memerlukan saya,
Awak tahu di mana boleh carik saya,
Saya ada di sini untuk awak pada bila2 masa saja,
Sehingga mata hati saya tertutup untuk awak...

Dan di saat ini saya amat2 memerlukan seseorang
Seseorang yang bernama sahabat
Saya nak menangis sepuas2nya
Saya nak luahkan semua perasaan n isi hati saya
Saya nak dia tahu betapa sakitnya saya
Betapa sedihnya saya
Dan betapa kecewanya saya
Kerana dibelenggu semua masalah seorang diri di sini..
Dan disaat ini saya masih rasa sangat keseorangan..

Ya Allah Ya Tuhanku,
Kau ampunkanlah segala dosa-dosaku
Kau berikanlah kekuatan kpdku
Untuk bekalan aku mharungi hari2 yg mendatang
Kau tabahkanlah hatiku
Aku memohon kpadaMu Ya Allah..


Deeply from me~~~
Nordiyana ishak
20 Mei 2009
10.15pm

4 comments:

cik syuhada yg manis said...

sadisnye dicup
ak fhm ape yg ko cube smpaikan dcni
hehehe

missdicup said...

mn ada..
sadis ke?
xsgt kan..?
hahaha...

Al-Dzulfiqar said...

rileks kak dic..
sume org akn mlalui prkara yg sama..
crite2 indah tu skdr dongeng dlm buku cerita..
apakah makna cinta jika tiada derita?
sabar dan tggu sahaja...
insyaAllah akn dtg pngganti yg lbih baik dr si dia..

Biarlah masa mengungkapkan makna..
sebuah ceritera cinta...

missdicup said...

hehe..
eh,mcm ada pgalaman jer ni..?ngehehe
anyway,thanks amal..