habit buruk

kebelakangan ni aku rasa aku ada habitat buruk.
korang ada?

tengahari tadi aku makan dengan Emmanual, budak india kat office aku.
ni buat pertama kali.
terpaksa, sebab aku dah rasa exhauted gila.
rasa macam nak pitam dan nak pengsan. sawan pun.
masa tu dah dekat pukul 2.30ptg, memang patutlah kan.

masa makan, aku asingkan mana yang boleh makan dan mana yang tak boleh makan.
nasik habis semua aku telan.
manakala sayur sawi dan cili cili aku letak tepi.

nasib baik aku tak angkut semua sayur hijau dan cili cili kat pinggan Emmanual.
sebab selalu aku buat macam tu kat Cik Pu.
Eh, kadang kadang aku buat kat Gendut, Fiza Hassan, Syud Chan.
mak, ayah, adik adik...alaa ramai la pulak..haisssh!

dan lagi..
nasib baik tak kais ayam ke sotong ke udang ke kat pinggan Emmanual.
kalau tak, aku yang malu...hahahaha


Comments

Paan said…
Kesimpulannya, Emmanuel seorang yang baik yang mempunyai kawan sengal mcm ko. Haha!
:: aJa :: said…
dicup sengalll!!!
hahaha
missdicup said…
wei..aku pun baik jugak apa..haisssh!